Inköp
av datorer: Lättläst
|
|||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
På första datorn ska man kunna använda nya Photoshop och man ska kunna spela Call of duty 4. På andra datorn ska man kunna använda nya Office och kunna surfa på webben. 1. Titta på PhotoShops hemsida för att ta reda på systemkraven för nya PhotoShop. Gör en lista med systemkraven för PhotoShop.
2. Titta på Wikipedia för att ta reda på systemkraven för spelet Call of duty 4. Gör en lista med systemkraven för Call of duty 4.
3. Använd internet för att hitta en billig bildskärm. Svara på följande frågor:
4. Använd internet för att hitta en bra och billig bildskärm. Svara på följande frågor:
|
|
||||||||||||||||||||||||
Senast uppdaterad:
18-Jan-2008
|
|||||||||||||||||||||||||
|